Inglise keel A2.1

Grupp on täitunud. Jätkuva õpihimu korral tasub kaaluda teisi sarnase tasemega gruppe või lisada end selle grupi ootenimekirja. Võtame teiega ühendust kohe, kui grupis peaks koht vabanema. LISA END OOTENIMEKIRJA SIIN.

Õpime olulisi sõnu ja väljendeid, harjutame hääldust, kordame üle grammatika põhitõed, räägime, loeme, kuulame ja kirjutame. Kursus sobib hästi neile, kes on inglise keelt kunagi ammu õppinud või veidi kasutanud ja soovivad nüüd uuesti selle põhitõdesid meelde tuletada.

Tutvu õppekavaga: A2.1 inglise keel

Toimumise aeg ja maht: 01.02-31.05.2021, esmaspäeviti kl 17.30-20. Kokku 45 auditoorset tundi.

Hind: 200 eurot poolaastas (hinnale lisandub õppematerjali tasu ca 40 eurot). Õppemaksu tasumise tähtaeg on 05.02.2021. Võimalus on maksta kahes osas – esimene makse (100 eurot) 5. veebruariks ja teine makse (100 eurot) 5. märtsiks 2021. Eraisikutel palume maksta kooli kontole, ettevõtjatel on võimalik maksta arvega (info kooli korralduses). Kahes osas maksmiseks või arve soov ja arve saaja rekvisiitide info palun lisada registreerimisel lahtrisse “Märkused”. Arvelduskonto: Haapsalu Rahvaülikool, EE751010220101466012, SEB

Juhul, kui õppijate arv jääb alla 8 inimese grupis, pakume sama õppemaksu (200 eurot) eest vähem tunde:

  • 6-7 inimest grupis – 39 ak/h
  • 4-5 inimest grupis – 30 ak/h
  • 3 inimest grupis – 18 ak/h

KoolitajaMari Kald Mari on oma põhitööna täiskasvanutele inglise keelt õpetanud juba 2004. aastast. Lisaks juhendab ta vahel eesti keele õppijaid ja mõnikord tõlgib. Maril on inglise keele ja kultuuri erialal humanitaarteaduse bakalaureuse kraad Tallinna Ülikoolist ja samas on lõpusirgel magistriõpinguid võõrkeeleõpetajana. Samuti on talle omistatud täiskasvanute koolitaja kvalifikatsioon, tase 6. Mari kirjutab õpetamisest nii: “Täiskasvanutega koos õppimine on minu jaoks siiani põnev, rikastav, tihti lõbus ja üleüldse häid emotsioone pakkuv. Loodan, et samamoodi ka meie õppijatele. Proovin õpetamiseks leida ikka uusi võtteid ja materjale ning püüan toimetada nõnda, et õppijad tunneksid end tunnis võimalikult mõnusalt ja toetatult.”